Žąsys ir aguonos/ Thea Gouverneur Poppies & Geese

Vis ko nors trūksta - tai laiko, tai lygintuvo, tai fotoaparato. Jei lygintuvas -mieste, fotoaparatas užmiestyje. O jei ir fotoaparatas, ir lygintuvas vienoje vietoje, tai tada išsikrovė baterijos. Ar čia man vienai visada nėra to, ko reikia? O aparatūra visada neveikia? Pagaliau prisiruošiau nupaveiksluoti, kad ir neišlygintą . Labai mielos, baltame fone vos matomos žąsys. Man labai patinka Thea Gouverneur firmos gėlytės. Nusipirkau laukinių gėlių rinkinį, galbūt rudenį pradėsiu (tik dar nežinau, kurį rudenį...). Jau įsisvajojau – ten bus tokia nesukultūrinta pieva, kuri man primena mano vaikystės kaimą, bet apie ką aš čia, nenukrypkime nuo temos - šį kartą tik aguonos. Taip, taip aguonėlės auga.

Thea Gouverneur.  Poppies & Geese



Thea Gouverneur Poppies & Geese
Thea Gouverneur Poppies&Geese

Komentarai

Populiarūs įrašai